Lite universitet och lite skoltrött

Jag är visst lite trött, skoltrött. Det går ju upp och ner, nu är det massa prov och inlämningar så det blir ett par tuffa veckor. kalendern klarar jag inte av att kolla i för då blir jag stressad.

Imorgon är det universitetsdagarna på Örebro universitet, jag ska nog lyssna lite på Media programmet eller vad det var, det fanns mycket om ekonomi och sådant där men jag känner inget intresse av ekonomi då jag helt klart har fått insikt i att det inte är min grej. Jag tänkte för en sekund vara hemma hela dagen imorgon, men då blir man så slö så det är lika bra att komma ut och få lite luft, det är i alla fall inga lektioner i skolan och det måste man vara glad för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0