en liten finurlig tanke

Ju mer jag läser och hör om att läsa vidare ju mer avskräckt blir jag, det faller mig inte alls i smaken att plugga vidare efter studenten. Att jobbmarkanden ser helt svart ut, ja det vet nog alla. men kanske kan man få ett hyfsat jobb endå, och om inte får jag fortsätta med mitt extrajobb över sommaren och sen hoppas på ett heltids jobb lite senare till hösten. På något vis löser sig allt, mitt mål i livet är inte att bli högutbildad och tjäna fett med pengar utan jag vill uppleva lite och helt enkelt må så jävla bra som möjligt bara glida runt. Dock faller inte ordet arbetslös mig i smaken heller, blir livet helt hopplöst och det inte finns ett enda jobb, ja då, då kanske kanske det blir så att jag söker inte till universitet/högskola... Men just nu får jag panik av tanken att behöva plugga 3-5 år till.

Efter universitets besöket idag gick jag upp på stan tsm med Carro och Anna så shoppade jag mig lycklig... Lite jeans, örehängen, vantar och smink.

Snart ska jag ut och övningsköra, så ni kan ju se upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0