Jag bara är sånhär

Gick hem, drog till med en sjukanmälan, orkar inte stå och snora på matlagningskurs idag. Jag har i alla fall läst i psykologi boken och den är ganska intressan må jag säga.

Gjorde ett litet Personlighetstest som fanns med i boken

Resultat (ta det inte alltför allvarligt)

ISFP
Tillbakadragen, lugn, vänlig, följsam, omtänksam, beskedliga vad gäller egna önskemål. Undviker konflikter, påtvingar inte andra människor mina åsikter och värderingar. Bryr mig normalt inte om att ta ledarskapet, men ger ofta lojalt stöd. Har ofta en avslappnad attityd till att få saker och ting gjorda. Njuter av nuet och önskar inte ödelägga det genom att hasta och anstränga mig i onödan.

Nja, en gnutta överdrivet kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0