Fina överaskningar sätter lite extra guldkant på vardagen!

Idag käkade jag lunch med mamma på stan, det vart kina buffé och jag är propp mätt än. Efter det åkte jag hem till lilla svea och gick ut med henne och sen gick jag till körskolan för att boka ett paket, jag måste ha körkort innan studenten, ett mål så att säga. Förövrigt har jag och Carro gått runt lite på stan idag, det var jätte lite folk ute lite konstigt med tanke på att det är sportlov...

Sånna här trevliga inbjudningar uppskattas STORT!
(inbjudan till förhandsvisning på "män som hatar kvinnor", och sen lite mingel efter det på Elite Stora Hotellet)

Kommentarer
Postat av: Secret admirer

ojojoj va nån har pimpat bloggen

2009-02-19 @ 16:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0