yeeeah träning!

Hej alla glada :)

Det är ju så typiskt, idag ska jag till gymmet men har man nån lust med det tro? Svar: nej, men här är det inte fråga om vad man har lust med eller inte utan det är bara att gå till gymmet och träna, för antingen äter jag normalt och tränar eller så slutar jag äta om jag nu inte orkar träna, men självklart väljer jag första alternativet isåfall... Vädernissen lovar 25+ och sol onsdag och torsdag och jag hoppas han har rätt för annars blir jag supersur! Jag har varit ledig alldeles för länge och då smyger sig den extrema latheten på, nu är det faktiskt så att jag VILL jobba för jag hatar dagar som går ut på att göra ingenting, gymmet tar max 2 timmar och vad ska man göra resten av dagen? Sitta och fika på waynes för pengar man inte ens tjänar ihop haha...

See yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0