Vilken jävla hög lön!

På kvällen då tänker man sådär extra mycket, men jag kom just på att imorgon är en ny dag och om jag tar varje dag försig och slutar tänka så mycket på vad som tex ska hända nästa vecka så mår jag nog som bäst, för varför gå och oroa sig för något som jag inte vet nått om? Jag kan ju sitta och hitta på vad som ska hända nästa vecka men vad hjälper det...

Idag var fan en as bra dag, dagen börjar med att jag ringer THE BOSS samtalet löd såhär:
Jag: Hej, jag tänkte på angående min lön... Kan jag få den imorrn?
The boss: Ja men självklart!!
Jag: Jag bokade 4 besök... tror jag
The boss: Självklart sätter jag in pengar för 4!
Jag: okej så bra, sen var telefon räkningen på runt 120:-
The boss: Okej 380:- för tele räkning, jag sätter in pengarna redan idag!
Jag: öhm jah hehe ja så bra :)


Hörde han fel? Eller... Jag sa faktiskt 120:- klart och tydligt men han sa 380:- och inte säger jag emot då inte... Eller skulle jag säga emot? 

Godnatt, imorgon äre gym kl 10:00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0