På midsommar blire sol!

HejU

Igår var en bra dag, det var lixom min dag och allt flöt på så bra, börjar med att jag träffar brudarna på stan där sitter vi och planerar lite inför midsommar, sedan fikar carro å jag på waynes såklart, efter det så möter jag upp mamma på stan och vi går till 3 butiken, och det blev en ny mobil tillslut! Sedan gick vi och käka, eller jag åt inte men mamma käka och jag tog en Juice :)



About Today

Carro och jag ska snart cykla iväg och köpa mat inför imorgon det blir kycklingfilé, potatissallad, jordgubbar, melon och massa annat gott! Ikväll är det min och mammas kväll, vi ska äta gott och sådär, eftersom jag inte är hemma imorgon. Min mamma ställer ALLTID upp, och det är jag tacksam för ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0