En lista,

Intressant ?

Fem saker som finns på din "Att Göra-Lista" idag
-
Sola ute(solarium)
- Orka göra mig iordning
- Hinna med bussen till Nora
- Göra 100 sit ups
- Äta mat

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var 7 år och var antagligen på hampetorps camping med mamma och pappa och då hade jag nog den bästa tiden i mitt liv!

Ställen du bott på?
Endast Örebro, men flyttat 4 eller 5 ggr sen jag föddes. Bor nu mitt i stan.
 
Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?
-
Köpa ny bil och ett hus åt mamma
- Skänka pengar till välgörenhet
- Köpa aktier
- Sätta in pengar på ett konto till min bror, så han har när han blir stor.
- Sist men inte minst, göra en drömresa (bahamas eller liknande)

Kommentarer
Postat av: Runar

Vad ska du ha aktier till om du har en biljon? Tusen miljarder och du vill köpa aktier. Bara på sparräntan får du 3.5 miljarder per år.

2008-07-01 @ 22:43:04
Postat av: Svar: Runar

Ja du runar, då kanske jag skippar aktierna då :)

2008-07-02 @ 18:14:55
URL: http://elin4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0