Det bästa alternativet

Sommarlovet har börjat med fest, fest och fest så nu är det dags att ta det lilla lugna och bara njuta. Imorgon ska jag få akupunktur igen men jag vill verkligen inte det är obehagligt, men jag får väl tänka på något annat undet tiden nålarna trycks in... Juni månad kommer blir rätt så tråkigt, för jag kommer inte kunna resa iväg eller nått sånt för jag måste verkligen spara pengar till resan som ska göras nångång i juli, men jag kan såklart leva snålt i en månad så kan jag ju ha kul sen =) Det låter väl som det bästa alternativet va? Nästa vecka (förhoppningsvis) så börjar jag med det andra jobbet, så då blir det dubbelt jobb och såklart dubbel lön, känns bra!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0