90 minuter

* En liten fundering bara

När jag var på gymmet idag så var det en tjej som satt och trampa på dom där tränings cyklarna, svettig som fan var hon också och det är ju inga fel med det. MEN när jag var klar på gymmet så hade hon suttit på den där förbannade cykeln i över 90 minuter och hade väl bränt över 1000 kcla... Det jag undrar är varför går hon inte ut i naturen och cyklar i 90 minuter, hemfjärden runt eller vad som helst? Sitt för sjutton inte på gymmet å cykla, då får man ju inte ens frisk luft och man kommer inte framåt heller. Brukar ni sitta på en tränignscykel i flera timmar?


Kommentarer
Postat av: Evelin - Det är jag som är själva huvudsaken

söt du va! :)

2008-06-30 @ 22:15:16
URL: http://evelincelik.blogg.se/
Postat av: Irriterad tränare

Varför bryr du dig ens, fan spelar det för roll om hon sitter där och cyklar eller om hon är ute och cyklar för DIG?

2008-06-30 @ 22:53:05
Postat av: E

Jo för jag tyckte så =)

2008-06-30 @ 22:54:16
URL: http://elin4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0