Stress?

Okej, veckan som kommer ser otrolgit rörig och jobbig ut. Detta händer PLUS enormt mycket plugg och skoltid. GAH! X kom och rädda mig, snälla. :)

V 4
♥M Utbildning?
♥T Läkartid
♥O Läkartid. Conventum?
♥T Prov spanska, hemprov inl. Geo, mamma fyller år
♥F Hemma själv, besök?
♥L ledig?
♥S åka till pappa

Föresten så är jag tbk från den där jobbintervjuen det gick bra de verkade gillar mig! JA jag kommer sitta i telefon ett antal timmar i veckan. hehe nej. men får se om jag får jobbet, ska på utbildning imorgon och lära mig sen får man ju se hur det går. Som tur är handlar det inte om att sälja något. Det enda jag bryr mig om är att få bra med pengar för tillfället. Och med Två jobb kan det bli en hacka va ? ;P Nej Dags För Elina att Studera ordentligt nu, Andra avenyn börjar ju om 10 min så får väl sätta igång med studierna efteråt.

HAJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0