Ska vi dansa?

Ingår i en fas nu, en hemlig fas i livet. Kanske en dag så avslöjas hemligheten här på bloggen. Och vad menar jag då med en hemlig fas? Jag gör något hemligt helt enkelt som ingen, ingen vet om! Spännande va:) Jag funderar nu på att kolla på andra avenyn för att sen gå och lägga mig, men jag har ingen lust imorgon med nått, jag får leva på kaffe igen da, så överlever man 08.00 - 21.00 torsdagen!

Elina: Nu ska du få vara med i min blogg, John
John: jag ska inte vara med i din blogg NEJ
Elina: joda
John: vad ska jag heta, herrmanhemlig 2 ? xx ? xxx ?
Elina: Det blir JOHN med stora bokstäver haha

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling :)

2008-01-30 @ 23:43:06
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0