Örebro blir en Ö

Ååh fick åka hem från jobbet. Jag bara satt där och snorade, var inte så lätt då inte. Pratar lite med carro i telefonen, vi pratar om resan som ska göras i sommar. Det blir nog ayia napa, vi hade tänkt åka 1 augusti MEN nu tror jag det blir kanske 4e augusti istället eftersom hela örebro ska till ayia napa 1a. Kul att åka till en Ö för att sen träffa samma människor som bor här HAHA förjävligt. Så ja å carro drar nog senare, eller kanske tidigare vem vet. Imorgon ska vi iallafall till resebyrån.

Oj da, nu kom mamma inn i mitt rum, så visade hon ett pappar för mig.

Elina: öh vad är det här? (tänker att det kunnde vara en platt tv till mig)
Mamma: Jag har köpt en bärbar PC
Elina: Å JÄVLAR.
mamma: Japp, äntligen!
Elina: Niceee;) (fan ingen tv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0