Mystik

Igår kväll när jag skulle sova så mådde jag iallafall hyffsat bra, men imorse var det hemskt! Gick upp vid 06.15 för att duscha, direkt jag ställde mig upp började hela kroppen värka och snurrig blev jag, några tårar kom det visst också för den delen. Jah det är lustigt vad man kan känna ibland. Här sitter jag nu och snorar, hostar, fryser ja allt du kan tänka dig i en riktig förkylning. Men likförbannat får jag ångest för att jag inte är i skolan och råpluggar, men jag får väl blunda och tänka "det ordnar sig". Jag sitter här nu, och just nu kan jag inte göra något åt att jag inte är i skolan så är det bara. Ikväll är det jobb också det måste jag komma iväg på, jag får knapra alvedon.

Hm jag är lite fundersam, jag förstår bara inte hur vissa människor tänker? Varför pratar du med mig? Jag förstår ju inte, och kommer nog aldrig göra heller. Men nu tänker jag spela med i den falska leken. För visst är det en lek?

Nej nu kommer snart mamma hem, för hon har handlat åt mig:) Sen ska hon iväg till jobbet igen.

Igår när jag låg i sängen så kom jag på massvis med bra och roliga saker jag tänkte skriva här, men det har jag såklart glömt nu.
Nu kommer mamma! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0