MINA LOVELY ÖRHÄNGEN !

Vart är mina örhängen? Dom är spårlöst försvunna, jag tror jag måste ringa efterlyst!

Uj vad jag har pluggat ikväll, imorgon är det spanska prov hur ska detta gå? Dagen imorgon är CAROLINES DAG för hon fyller 18 år! Oj vad du blir myndig. Själv blir jag myndig om ca 7 månader, kul.

Herrmanhemlig undrar varför jag är så sur på honom. Men du jag är inte sur, jag har bara fått klart för mig en gång för alla hur du egentligen är. Jo jag har ju vetat det hela tiden, men jag har helt enkelt vart blind. Å då menar jag totalblind. Om ett charmtroll charmar då är man fast, det blev jag iallafall. Och nu har jag tagit mig ur. Tack å lov ! Och ja världen är bra liten det har ju bevisats gång på gång. Och ännu en gång i Lördags. Men skaffa dig något stabilt å sluta springa runt mellan husen!
One last kiss for you. In your Dreams honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0