"Men lugn bara lung jag ska bättra mig"

Hallå hej, nu är jag lite trög på att uppdatera bloggen dåra. Men lugn bara lung jag ska bättra mig. Aja nog om detta, dagen i sin helhet har varit mys! Gick till skolan vid 10.00 för att göra spanskaprov sedan träffade jag Caroline på stan. Jag Carro och Anna gick och luncha på La baguette, gott vare. Sen gick vi på stan, och vi gick väl framochtillbaka ca 100 ggr, några telenorare måste trott vi var heltända på dom, eftersom vi gick förbi dom hela tiden. Nu är klockan mycket å mina ögon håller sig knappt öppna, bara sådär lite halft.

Imorgon var det ju tänkt att träna! Eftersom det ska ské 3 ggr i veckan som vanligt. Men jag måste iväg på jobb, eller ett jobb har jag ju, men detta är det andra sekreterar jobbet dåra. Så jag tror gymet får vänta på mig tills Fred,lörd,sönd det blir ju perfekt. Herrmanhemlig jag har då en sak att säga dig, och det är ingenting.
Tack å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0