Måndagsmorgon, Må bra, fungera bättre!

Godmorgon!
Sitter här med mitt svarta kaffe och tittar på mitt nya skol-schema. 
Det ser väl OK ut, men fredagarna blir lite för långa tyvärr jaja man kan inte alltid få som man vill.
Veckan som varit har fått mig att ändra uppfattning om saker och ting, vad jag har ändrat uppfattning om kan jag inte ritkigt tala om, men det har vart lärorikt på sätt och vis.

SÄLEN!!?!?!?!?
Igår frågade Johanna mig om jag ville följa med till sälen ;SJÄLVKLART sa jag.
Otur som jag har är det samma helg som mamma åker till sälen, vem ska då ta hand om min gulleplutt till hund ? Att det ska vara så otroligt svårt att hitta hundvakt, blir galen! Men jag får väl offra mig och vara hemma, har man hund så har man, hon är ju iallafall underbar. JAG VILL ÅKA TILL SÄLEN, nu ber jag en bön till gud att han sänder en hundvakt.

Charterresa ?!?!?!?
Lite mer panik för sommarens så kallade "planerade" resa, till Ayia napa ska jag och jag har planerat, om inte lite för mycket. 1 augusti vill jag åka, och jag vill beställa resan nu på en gång . Caroline nu går vi och beställer ? alrightie? Vet du mer vad vi gör!? Vi tar en sista minuten på sportlovet! Jag ska jobba som tusan och få ihop snabba pengar.

Jaja nu har jag snart Telefon-tid hos vårdcentralen, vet inte riktigt vad jag ska säga? När jag var på "distriktsläkar jouren" i fredags träffade jag nog på en av de dummaste okunnigaste läkare jag någonsin träffat :S blev hel pissed off!

Tack&Hej ha en trevlig dag




Kommentarer
Postat av: Elin

Godmorgon! Hoppas din dag blir förträfflig :) Idag kl.11.00 presenteras vinnaren i förra veckans tävling. Det betyder alltså att du fortfarande har chansen att vinna. Välkommen!

2008-01-14 @ 08:26:05
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0