Jag är nog lite seg idag!

Ja nu får jag allt ursäkta att jag inte uppdaterat bloggen på hela daaagen! Men nu är jag här :) För att sammanfatta min dag kort så började den med att jag vaknade, sedan ringde Anna och frågade om hon fick komma över en stund så vi kunnde gå till skolan tsm sen. när Anna kom hit tvingade jag ut henne på en promenad med svea (hunden ni vet) hihi, själv höll jag på att göra mig iordning inför skoldagen.

Skoldagen idag höll på från 11.30 - 16.00. När sista lektionen avslutades så gick jag och min kära bästa vän Caroline till nautilus för att träna. Som jag kanske nämnt förut så tränar vi 3-4 ggr/veckan, vi är varandras Tränings-coacher och det fungerar mycket bra.

Som Caroline sa så ska jag vara positiv i min blogg, men just nu i denna stunnd drog en viss person ner mitt humör, personen i fråga får heta X. Jag får stå ut och tänka på allt det positiva som händer i mitt liv just nu. När jag tänker efter så kunnde trots allt X inte dra ner hela mitt humör i botten, haha tur det. Jag är väldigt tacksam och glad över att jag har så mycket positiva själar runt mig.Imorgon ska jag provjobba, önska mig lycka till;)


image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0