In a hurry

Nu sitter jag och smaskar på lite marknadsgodis och pratar med Anna i telefon samtidigt så pluggar jag, och snart ska jag iväg till jobbet. Det är mycket att göra och jag är hemma själv hela helgen. puuuuuh! Jaja det kan va skönt å va lite själv också (: .

Eftersom jag blivit så dåligt och oproffsigt behandlad av viss läkarvård här i Örebro så berättade en annan läkare för mig idag att jag ska "anmäla" till patient nämden, å det ska jag göra. Jag vill inte att andra ska utsättas för samma som jag. Får skriva mer sen måste kila fort som bara den!

Mamma fyller år idag, Grattis♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh hälsa grattis till gunilla från mig :)

2008-01-24 @ 21:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0