Igår kom många hemligheter fram...

...Och det är inga hemligheter jag tänker gå in närmare på just nu. Gårdagen; kvällen började med förfest sedan bar det av till en annan fest, där var det liv i luckan vill jag lova och lite mer liv blev det när vi brudar klev inn. Men men... Jag träffade trevligt folk och det förgyllde hela kvällen, bättre kan det då inte bli. Jag har dagen efter ångest , kan jag bara tillägga. Nu sitter jag här helt iordning, ska precis knalla iväg till bussen MEN jag har kommit på att jag är för bakis för att sitta på en buss, så det blir inget med det utan jag stannar hemma och är "sjuk" istället. Jag skulle ju faktiskt iväg och lära mig lite mer om det där sekreterar jobbet, men idag är ingen bra dag för det.

magen kurrar och hungern smyger sig på, men jag orkar inte ens gå ut och köpa mat GUD VAD JOBBIGT. Det är kanske bara 10 meter till närmaste mataffär, men jag känner att något i snabbmats väg skulle passa bättre idag för jag är inte i form för att laga till mat själv. Iofs så ligger närmaste pizzeria runt hörnet så allt handlar bara om min lathet. Jag tror jag får svälta helt enkelt! Jag har druckit så många koppar kaffe och jag måste ju inse att kaffe inte är mat. Men tillbaka till gårdagen, jag knallar väl hem runt 3 tiden, pratar lite i mobajlen å sådär. Sedan när jag väl kom hem (tog enormt lång tid då jag gick så jätte sakta) så sätter jag mig vid datorn för att kolla mailen och ta en sväng inn på msn. Där träffade man ju på lite roligt folk, onykter var jag och ett eller två telefonsamtal blev det. Sedan somnade jag i sängen med kläderna på.

Jag har en fråga till dig; varför har du berättat något för personen i telefonen, som inte är sant? hur ska jag nu hantera detta? nej vet ni vad jag tror jag låter det vara, kom jag på nu. Men jag förstår inte vittsen med att säga en sak som inte ens har inträffat. okej leave it. Nu går jag iallafall och köper mig en matbit. Lyssna och njut(`v´)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0