I förbifarten!

Hallådär. Idag har halva dagen varit jäktig hm kan man säga "jäktig" ?
På håltimman när jag var uppe på stan med Caroline och Anna hittade jag ett par snygga stövlar, men jag köpte dem inte. Resten av skoldagen så kunnde jag inte tänka på något annat än de där skorna, så när sista lektionen var avklarad rusade jag upp på stan med träningsväska, handväska + en kasche med skolböcker (det var jobbigt att bära vill jag tillägga) för att då köpa de där skoooorna, vilket jag gjorde. men nu vet jag inte om jag tycker dem är så snygga. Sedan när jag hade inhandlat skorna så var det dags att köpa en liten födelsedags present till Linda, hon fyller nämligen år idag GRATTIS! Ska snart dit med Caroline för att käka lite och umgås.

Men först ska jag till Farfar och Gullan, dem åker till Canaria öarna, mas palomas imorgon. 3 MÅNADER ska de vara borta, ja jag är såå avundsjuk. förra året bjöd farfar ner mig dit så det var ju skönt då iallafall. Men nu ska jag Till farfar å gullan och säga hejdå å lite sånt där. Skriver en rad eller två ikväll

Nja stövlarna ser ju ungefär ut såhär:
image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0