Hej snygging!

Ohno , nu har jag varit för seg på att skriva i bloggen idag igen, FY på mig! Jo men det är såhär va, att imorse var jag på Sjukhuset, och sedan begav jag mig till Conventum, det är då en byggnad i Örebro där olika evenemang m.m hålls och det var småföretagarnas dag idag typ.

Jag och mina kära klasskamrater begav oss dit för att lyssna på ett föredrag, det handlade bla om en tjej som hette Mia tror jag om jag inte minns fel. Hon och hennes kamrat ville skapa kläder, bla T-shirts som var gjorda på ekologiska varor, ekologisk bomull då. Det var ungefär det hennes idé handlade om. Sedan var det en Kille som hette Sacha som talade om sitt företag, orkar inte gå in på vad han hade för verksamhet men han var väldigt bra att lyssna på. Är lite för trött för att förklara, kanske därför jag skriver lite hackigt ikväll:).

Jobbade även ikväll dåra, 16.45 - 21.00. Det gick bättre än jag trodde och imorgon får jag veta om jag får jobbet eller inte:) Det är så kul, för jag har några vänner som jobbar där och det är mycket lättare när man har någon att prata med och sådär, stämningen lättas upp enormt! Nej nu skriver jag inte så mycket mer;) Har en trevlig konversation på msn som jag ska fortsätta med. !

Godnatt snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0