Fredag, puss.

Idag är det ju fredag! Men inte är jag överlycklig för det inte. Jag har så mycket i huvudet just nu. Träning,Viktminskning,Plugg m.m. Det med viktminskning har inget med att bli trådsmal att göra ! Utan bara tappa några få kilon! Jag är hälsosam äter och tränar som man ska inget mer med det :). Snart hoppas jag att johanna hjälper mig med min sida här, så det ser någorlunda ordentligt ut. Hon går ju på webbdesign så hon kan sådant där mer än vad jag kan!

Caroline jag är glad för din skull IDAG! Hon och hennes mor har nämligen köpt en bostadsrätt, jag har bara sett bilder, men den ser underbar ut. Grattis!

Nu kollar jag lite på Lets Dance, det är väl sådär tycker jag. Skönt endå med lite underhållning på tv:n jag orkar inte göra ett dugg idag, bara sitta hemma.
image7

Ha en skön, bra och underbar helg mina vänner *




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0