Ekonomi

Idag var det en lång lång dag i skolan, men humöret var på topp endå! Och det är ju positivt.
På söndag ska jag lära mig mer om mitt nya jobb, jag ska vara någon slags "sekreterare", boka in möten åt chefen eller något liknande. Det som är skönt är att jag kommer jobba hemifrån. Idag är det omöjligt att få ett jobb för en ungdom under 18, man måste ha kontakter eller släkt som fixar åt en, då går det väl lättare.

På måndag är det redovisning om Mitt, Carolines & annas fadderföretag, vi blev klara med power point presentationen idag och har tränat en del så det ska nog gå bra, vi sattsar såklart på att få högsta betyg :).

Men till dagens rubrik: EKONOMI. Det är dags att göra en seriös budget att slösa pengar är ingen idé nu. Om ett tag ska en resa bokas, Ayia napa har jag bestämt mig för och så får det bli! Så pengar ska läggas undan varendaste månad. En resa är mer än efterlängtad, men det blir ju inte förens i sommar :).

Vet inte om jag tycker att denna bikini var skit ful eller skit söt, bekini trosan kan dock skippas!
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0