8.00-21.00 FULLPACKAT

HAAAAAAAAAJ

Jag känner mig otroligt över speedad, denna dag har tagit död på mig. Vaknar vid 07.00 för att gå till skolan. I skolan gick inte lunchen att äta idag, det såg grymt äckligt ut. Åt några salladsblad å en knäckemacka. Sen var det bara att flänga iväg till nästa otroligt långtråkiga Ekonomi lektion efter den så fick man typ springa till idrotten där man abra hann vara med 20 min för att hinna med bussen till nästa lektion som är belägen Ett antal kilometer bort. Sen när man kommer till IVVALET (må bra, fungera bättre) så var det bara dra fram madrass, kudde & täcke å där somnade jag ju nästan direkt till den avslappnade musiken. Sen var det att rusa iväg därifrån 1 timme före det sluta för att hinna med bussen inn till stan, där jag skulle träffa Sofia & Elin för att sedan gå till utbildningen på jobbet.

kl 16.30 kom jag till jobbet å fick en utbildning osv. Kommer hem 21.30 och nu är jag helt slutkörd men det är inte slut där utan nu måste jag sätta mig och plugga som en tok :S Ska ta en STOR SVART KOPP KAFFE NU!
image14


Puss sov sött haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0